keskiviikko 14. heinäkuuta 2021

kuuma kuumempi kuumin

Loma alkoi maanantaina ja nyt on ladattu akkuja. Olen koittanut nukkua pitkään, ja toisaalta mennä ajoissa nukkumaan. Sitä se on varmasti tämän ensimmäisen viikon, mutta se tekee myös hyvää. Olin kyllä jo ihan loppu muutaman viikon, loma tuli hyvään aikaan.

Sää on mitä mainioin, kuumaa riittää. Mutta yllättävän hyvin saa nukuttua kun käy illalla viimeiseksi uimassa ja yöllä pitää ovia auki. Järvivesi on noin +26-27°C ilma on ollut päivällä 30 huitteilla. 

Tänään paino oli 116,2kg eli 23 kiloa pudonnut leikkauksesta ja 28kg tammikuusta. Viime viikolla ahdisti tosi paljon kun paino ei meinannut pudota niin koitan silti malttaa mieleni. Jotenkin sitä ei vaan pää meinaa pysyä vaakan mukana. Ja toisaalta kun ei itse oikein näe tuloksia. Tosin nyt on käytetty vain väljiä kesävaatteita, ne nyt muutenkaan eivät purista ja kiristä mistään. Saa nähdä että mikä on olo kun pitää syksyllä vetää farkkuja jalkaan. Sitten tämä ehkä konkretisoituu.

Pojalle ostettiin viime kesänä SUP-lauta ja sen painorajan on 100 kiloa. Olen tässä eilen sitä testaillut kun halusin kokeilla. Ja tuulta ei ole järvellä nimeksikään joten se on melko helppoa. Tai niinhän sitä luulisi. Yritin seistä laudalla ja humpsahdin heti järveen. Samoin kävi kun olin polvillani. Vaikka lauta kestää painon niin se vähän taipuu keskeltä joten tasapaino ei ole hyvä. Siispä tämä istualtaan suppailu on minulle se paras tapa tällä hetkellä. 

Olen suunnitellut hierojani Aleksin (joka on myös PT) kanssa että elo-syyskuussa otetaan kuntosali opastusta. Olisi kiva että käsivarret ja vatsa kiinteytyisivät, sitä ajattelin että olisin ehkä saavuttanut suppailulla. Mutta kun ei voi seistä niin vatsalihakset eivät ainakaan saa treeniä siinä määrin kuin toivoin. Niihin, ja tasapainon parantamiseen pitää varmasti panostaa.

Tänään illalla olen menossa Taidekeskus Salmelaan Mamban konserttiin. Ihana päästä vähän tuulettamaan itseään. Mitään erityisiä odotuksia ei ole, mutta eiköhän se ole mukava taidepläjäys tiedossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti